Oficjalne forum ENDURO TROPHY
[trasa] Rudawy Janowickie - "Pętla Speediego" - Wersja do druku

+- Oficjalne forum ENDURO TROPHY (http://endurotrophy.pl/forum)
+-- Dział: Ogólnie o enduro (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Trasy, wycieczki i forumowe tripy (/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Dział: Dobre zjazdy, trasy i miejscówki - kompendium wiedzy (/forumdisplay.php?fid=67)
+----- Dział: POLSKA (/forumdisplay.php?fid=105)
+------ Dział: Góry Kaczawskie, Rudawy Janowickie (/forumdisplay.php?fid=71)
+------ Wątek: [trasa] Rudawy Janowickie - "Pętla Speediego" (/showthread.php?tid=5599)

Strony: 1 2 3 4

[trasa] Rudawy Janowickie - "Pętla Speediego" - Speedy Bandito - 21-12-2014 21:21

Byłem tam wczoraj, patrzę, a tu na forum nie ma opisanej żadnej trasy w moich ukochanych Rudawach Heart

Rys historyczny
W Rudawy jeżdżę od czasów studiów, czyli od parunastu lat. Znajomi jeździli się wspinać na Sokoliki, ja zabierałem rower i eksplorowałem tamtejsze szlaki. W ciągu tych lat wykrystalizowała się opcja na trasę zawierającą wszystko co najlepsze w Rudawach, często zabierałem na nią różne forumowe ekipy, przylgnęła do niej nazwa "pętla Speediego". Jest mi niezmiernie miło Big Grin

Baza
Zaczynamy w 9up w Trzcińsku, jest to dobre miejsce na nocleg (domek, wieloosobowe pokoje, namiot).

Kolejną opcją jest start spod schroniska Szwajcarka. Można tam przenocować, posilić się i napić czeskiego piwa. Podjazd dla aut jest dość hardkorowy, jednak osobówką da się podjechać, byleby się nie zatrzymywać, bo ruszyć może być trudno Wink

Można też zostawić auto na parkingu (z tego co kojarzę płatnym, przynajmniej w sezonie) na Przełęczy Karpnickiej.

Szczegóły
Dystans: 42 km
Trudność: dosyć wymagająca, mniej zaawansowani będą w paru miejscach sprowadzać (więcej w tekście poniżej).
Widoczki: 10/10

Opis trasy